Zoho ToDo - Zarządzanie zadaniami jeszcze prostsze
Zoho ToDo to kompleksowa aplikacja do zarządzania zadaniami, zaprojektowana zarówno do zadań osobistych, jak i zawodowych. Oferuje czytelne widoki, organizację zadań osobistych i grupowych, tablice Kanban, współpracę w stylu mediów społecznościowych oraz funkcje dostępne wyłącznie na urządzenia mobilne, dzięki czemu zarządzanie zadaniami staje się płynnym doświadczeniem.
Priorytetyzuj zadania efektywnie dzięki widokowi agendy w Zoho ToDo, pozwalającemu wizualizować elementy pracy według dnia, tygodnia lub miesiąca. Przypisuj priorytety zadaniom, aby lepiej się skupić i być bardziej produktywnym. Intuicyjny interfejs ułatwia tworzenie zadań, ich przypisywanie, śledzenie, kategoryzację oraz komunikację za pomocą komentarzy i polubień.
Skutecznie wizualizuj zadania dzięki interaktywnym tablicom Kanban, obok widoku listy. Organizuj zadania według kategorii, grup, priorytetów, terminów, statusów lub tagów, po prostu przeciągając i upuszczając karty, aby szybko je zreorganizować. Korzystaj z funkcji dostępnych wyłącznie na urządzenia mobilne, takich jak polecenia głosowe, skanowanie dokumentów i widżety, aby zwiększyć produktywność w podróży.
Opinie użytkowników o Zoho ToDo - Get work organized
Czy próbowałeś Zoho ToDo - Get work organized? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!